ابزارهای برقی مود نیاز در خانه

امروزه با وجود انواع وسایل برقی که به خانه ها وارد شده، کارها به راحتی و در کمترین زمان قابل انجام است. با ابزارآلات برقی که برای مصرف خانگی مناسب است، می توان مطابق با میل خود کارها را برعهده گرفت بدون اینکه به یک کارگاه صنعتی سرزده و یا مجبور باشید هزینه زیادی را بابت دستمزد پرداخت نمایید. برخی از وسایل فنی برقی که وجود آنها گاهی در منزل ضروری است عبارتند از:

دریل
از پرکاربردترین ابزارهای برقی برای مصارف خانگی، دریل برقی است که از آن برای سوراخ کردن دیوار، بستن آینه و غیره استفاده می شود. از این ابزار می توان حتی بر روی دیوارهای سفت و سخت سوراخ ایجاد نمود. برای خرید این ابزار برای خانه باید ساده ترین نوع را انتخاب نمایید. این وسیله انواع و کاربرد های مختلفی دارد که می توان همه کاری را انجام دهد اما بهتر است برای خانه نوع ساده آن را انتخاب نمود.

در هنگام خرید به نوع برند، قدرت و دوام آن و همچنین اگر می خواهید دریل شارژی بخرید، به نوع باطری، زمان شارژ شدن آن، تک سرعته یا چد سرعته بودن توجه نمایید.

قدم بعدی خرید مته است. با داشتن سه یا چهار سایز مته آهن و مته الماسه کار شما راه می افتد.  در خرید این ابزار دقت نمایید چرا که مته هایی وجود دارند که کیفیت و دوام بالایی ندارند.

اگر میخواهید با یک تیر دو نشون بزنید، به جای خرید پیچ گوشتی برقی یا شارژی و دریل، یک دریل پیچ گوشتی بخرید که کار هردو را انجام می دهد. یک دریل پیچ گوشتی ۱۲ ولتی برای کارهای خانه مانند سوراخکاری و باز و بسته کردن پیچ مناسب است.

اره گردبر
از این دستکاه می توان برای سوراخ کردن درب منزل برای نصب چشمی و یا سوراخ کردن کابینت برای رد کردن شیلنگ ماشین ظرفشویی و خیلی کارهای دیگر استفاده نمود.

بلوور
با استفاه از این دستگاه دیگر نگران خراب شدن تجهیزات کامپیوتر خود نباشید. چرا که بیشتر خرابی های کامپیوتر ها به دلیل گرد و غبار و آلودگی است. از این ابزار برای تمیز نمودن و زدودن گرد و غبار از کیس و قطعات کامپیوتر استفاده می شود. علاوه بر این برای تمیز کردن لوازم منزل نیز می توانید از این دستگاه استفاده نمایید.

کارواش خانگی
با این دستگاه به سرعت و در زمان کم می توانید کار نظافت را انجام دهید. با کارواش می توانید در هزینه و زمان خود صرفه جویی نماید. چرا که از مهمترین مزایای این دستگاه مصرف کم آب است. این دستگاه که واترجت نیز نامیده می شود با استفاده از فشار آب کار می کند. شستشوی نرده، جرم زدایی از سطح زمین و دیوارها، حذف رنگ های پوسیده، نظافت و تخلیه استخر و شستشوی اتومبیل و پارکینگ از قابلیت های کارواش به شمار می رود.