ابزار ضروری برای هر فرد در خانه

در اینجا لیستی از ابزار های اولیه که باید در هر جعبه ابزارخانگی باشد، داریم. همه این ابزارها باهم قیمت زیادی را ندارند و اگر جنس باکیفیت بخرید ( بیشتر ابزار های خانگی گارانتی مادام العمر دارند) بیشتر آنها تا آخر عمرتان باشما خواهند بود

چکش
یک چکش ۴۵۰ گرمی با سری خمیده برای کشیدن میخ ها بسیار عالی است. دسته های چوبی خوب هستند، اما یک دسته فایبرگلاس از تکان خوردن میخ جلوگیری می کند. به دنبال “پتک خودکار” در قسمت بالای چکش باشید.(پتک خودکار یک فرآیند سخت برای ساخت ابزارفولادی است، اما ابزاری که با پتک خودکار درست شده باشد نسبت به نمونه قالبی آن محکم تر است و زمان بیشتری نیز عمرمی کند.)

متر
متر ۸ متری بهترین گزینه برای اندازه گیری است. آنقدر کوچک است که به راحتی در یک دست جا می شود، اما این امکان را به شما می دهد که که هراتاقی را اندازه بگیرید. مطمئن شوید که علامت های مقایسه ای متر واضح باشند و به اندازه کافی پهن و محکم باشد که در زمان اندازه گرفتن نیافتند.

پیچ گوشتی
شما می توانید با یک پیچ گوشتی که سر قابل تعویض دارد کارتان را در خانه شروع کنید، امااگر می خواهید بر روی پروژه بزرگتری کار کنید، بهتر است مجموعه کامل آن را تهیه نمایید. مجموعه آن شامل سرهای( دوسو و چهار سو) همه جا موجود هستند.

تراز
یک تراز کوچک ۲۰ سانتی متری “اژدری” ( نام آن به دلیل انتهای خمیده اش است) هرجا که آن را بگذارید شما را از صاف بودن البته تراز بودن آن مطمئن می سازد.

 

انبردست
اغلب در مجموعه سه تایی یعنی دم باریک، سیم چین و انبردست موجود است. دم باریک برای فضاهای باریک مناسب است و برای کار با هرسیمی ضروری است. سیم چین نه تنها سیم را قطع می کند بلکه می تواند سیم را باریکه باریکه کند.